Jezelf introduceren is een mooi moment om jezelf als expert neer te zetten én de gun factor te krijgen. Maar hoe kan je dat doen zonder als opschepper over te komen?

Twee vragen staan centraal.

1.      Sympathie opwekken: wat zijn jullie raakvlakken?
2.      Waarom ben jij júíst voor deze groep een expert?

Maak je gebruik van foto’s? Vertel het verhaal achter de foto. Niet letterlijk beschrijven wat we toch al allemaal zien.

Pas zag ik een spreker die zichzelf voorstelde met grote pasfoto van zichzelf. Dat is best gek toch? Ik bedoel, het publiek ziet al hoe jij eruit ziet.

Wat vind jij belangrijk in een introductie? Heb jij een tip of afknapper? Laat het hieronder weten.

p.s. sinds kort teken ik op de flip-over, wat vind je van mijn tekening gebruikt gister bij de presentatie & pitch training voor de ondernemers van Qredits.

Deel deze aandachtsrover met anderen

Auteur

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.